13/8 Alice Spring → Sydney

Så var det då dags att lämna öknen och bege sig till Sydney igen där vår resa här i Australien en gång började. Denna gången flög vi. Väl framme i Sydney hade vi bestämt med några vänner som vi bodde med i Bowen att vi skulle ses eftersom dom bor här i Sydney. Så dom kom och hämtade oss på flygplatsen och körde oss till deras lägenhet. Dom bodde verkligen precis vid Bondai beach, sån himla lyx! Det är lite kyligare här i Sydney men ändå helt okej. Vi gjorde oss sen iordning för utgång, satt och drack och spelade kort. Sen tog vi en taxi in till stan. Vi satte oss först vid hamnen och drack några cider sen gick vi vidare till några andra ställen. Det blev en riktigt lyckad sista kväll här i Australien. Imorgon lämnar vi Australien och det är med blandade känslor. Detta är ju mitt hem nu och jag gillar verkligen detta land. Vill ni veta en sak…jag har fått mitt andra visum så jag kan åka tillbaka om jag skulle känna för det.


Under tiden i Australien har det gatt at nastan 2st 3liters dunkar med
solkram och bara under tiden i Bowen at jag upp 3liter ketchup. Det du Bellen



Kommentarer
Bellis!

Haha mer än vad jag äter!! Haha ;) men vi vill med till phi phi öarna när vi kommer så ni får göra det två gånger då :))

2011-08-22 @ 07:14:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0