Sista natten hemma i Sverige

Så var det då dax, dagen innan min resa börjar, sista natten hemma i Sverige och hemma i min sköna säng. Resfebern börja sakta komma och jag känner mig lite smått nervös. Lilla jag ska klara mig helt ensam ner till Australien och byta flyg 2 gånger.
Hur ska detta gå?!
Svaret får ni om några dagar.

Just nu känner jag mig mest som ett stort frågetecken????
Men jag tror och hoppas att allt kommer lösa sig när jag väl är på plats.
Det här var det sista från Sverige. Nästa gång jag skriver så befinner jag mig förhoppningsvis i Australien :)











Kommentarer
Linn

Ser ju ut som en riktig Traveler =)backpackresan kommer bli klockren!;) ser ju inte ens tungt ut:P haha och björnarna fick vara med på ett hörn!;)

2011-02-03 @ 14:49:23
Karna

Huh haa, minns hur det var. Känner sig som en stående sköldpadda ungefär ;) Men lovar, you and your bag will become just as one being in the end ^^

2011-02-18 @ 15:14:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0