Bastumys med mina fina vänner!

Skulle egentligen skrivet detta för några dagar sen men det har inte blivit av. Så jag tänkte bättre sent än aldrig :)

Mina fina vänner var hemma hos mig i fredags på lite bastumys och en sista kväll med gänget innan jag åker. Först åt vi lite, potatisgratäng och kassler. Sen bastade vi, pratade en massa, vissa drack öl och så dippade vi morötter. Sen duschade vi och gjorde oss fräscha igen. Pratade ännu mer, drack kaffe och åt lite godsaker. Lisa, Rebecca, Linn, Linda hjälpte mig med packningen och valde ut vad jag skulle ha med mig. Tack ni är underbara! Det blev en lyckad kväll, jag hade roligt och jag kommer sakna er alla!



Dom här fina tulpanerna fick jag av Linda som känner mig alldeles för väl för att veta att jag älskar färgen lila. Tack vännen!
Dom här fina tulpanerna fick jag av Linda som känner mig alldeles för väl för att veta att jag älskar färgen lila. Tack vännen!


Hon lämnade också ett paket till mig som jag ska ha med mig på resan och öppna på alla hjärtans dag. Du är allt bra för söt du :) (Lägg märke till lila snöre och skrivit med lila penna)



Linn frågade mig om det var någon dresscode för kvällen och då skojade jag till det lite och sa att det var Hawaii tema. Då hade hon med sig dessa fina blommor med Hawaii tema. Du är för rolig :) Fantasi har du verkligen!




Jag fick också denna supersöta nyckelring som nu hänger på min resväska.
TACK!


Kommentarer
Linn

Haha mysigaste kvällen på länge tösen =)

2011-02-03 @ 14:44:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0