16/5 Kommer vi med flyget eller inte?!

Det var bara att göra om samma procedur idag som igår och lägga sig vid havet och njuta. Vi har haft en himla tur med vädret nu, kanonväder.

 

För att inte missa flyget den här gången var vi på flygplatsen 3 timmar innan avgång. Vi var tvungen att stå och vänta för incheckningen hade inte ens öppnat. Den här gången gick det bättre och vi kom med flyget. Jag hade lite fijianska pengar kvar som jag var tvungen att handla upp. För 4e gången köpte jag en ny ryggsäck! Jag hoppas verkligen att denna håller nu för jag är trött på att köpa nya väskor hela tiden.

 

Flygresan gick bra. Det tog 4timmar att flyga från Nadi (Fiji) till Brisbane (Australien).

Jag hade förväntat mig att det skulle vara mycket kallare i Brisbane än vad det var. Det var faktiskt skönt att komma tillbaka till Australien. Det känns som ens hem. Vi bodde på samma hostel som sist när vi var i Brisbane. Nuförtiden känner man sig som en veteran bland backpackerna. När vi var i Brisbane förra gången var vi 2 lite vilsna och förvirrade tjejer som inte hade rest så mycket. Nu har vi varit iväg i snart 4 månader. Hunnit med östkusten på Australien, nästan hela Nya Zeeland och Fijji!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0