4-5/8 Det började ju bra…

Jag åkte upp till Stockolm sent på lördagskvällen eftersom flyget gick tidigt på söndagsmorgonen. Där träffade jag Veronica för första gången. Vi klickade direkt och hade en massa att prata om. Så det blev en natt på flygplasten med lite sömn och mycket förväntningar på vad som komma skall.
 
Vi mellanlandade i Frankfurt, vilket jag också gjorde när jag flög till Australien. Då var det tekniskt fel på flyget så jag fick sova på hotell där och flyga dagen efter istället. Såklart skulle det krångla denna gång också! Frankfurt flygplats är sjukt stor, så stor att man måste åka tåg mellan gaterna. Vi hade knappt 20min på oss att byta plan som såklart låg på andra sidan flygplatsen. Det säger ju sig självt att vi inte skulle hinna. Vi missade flyget och fick boka om det. Vi hade dock tur där och kunde komma med ett flyg som gick bara 4 timmar senare.
 
Sen gick allt bra och vi landade i San Francisco med rejäla jetlegs!
 
Ps.Efter lite erfarenheter från förra gången när jag bloggade ska jag nu försöka skriva lite kortare inlägg så ni orkar läsa allt :)
Och så vill jag tacka min kära vän Emelie för det nya fina omslaget på bloggen. Tack vännen du är bäst! D.s
 
 
 
                     
 
                                                                     Inne i planet
 
                                                              Så underbart fint att flyga!


Kommentarer
Anonym

Shit, vilken otur igen! Tur att det inte var värre ändå, ni behövde väl inte betala nått hoppas jag?

2012-08-09 @ 19:43:10
Emelie Persson

/Emelie

Svar: Nej som tur väl var så slapp vi betala något. Vi fick bara vänta några extra timmar på flygplatsen
Josefin Göransson

2012-08-09 @ 19:43:58
URL: http://emelaia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0