Julafton

 Julen blev precis som jag hade önskat.
Snön låg kvar på marken, jag fick umgås med mina nära och kära och äta god mat.
Vad mer kan man önska sig?!
 
Vi börjde med julklappsutdelning hemma hos oss
 
När vi hade delat ut alla julklappar fanns det bara en
sak kvar under granen. Det var katten. 
Han hade gömt sig bakom alla paket, haha.
 
Systertrion
 
Julklappsutdelning
 
 
Lite julklappar ja, någon som varit snäll eller??
 
Humöret och stämningen är på topp!
 

 
 
Sen var det dags att åka till familjen Henningsson för att äta dopp i grytan
 
 
Mormor och Matilda
 
Finns det några snälla barn?!
 
 Systrar?! :)
 
Älskar er!
 
Julfina killar
 
God Jul!
 
 
Sen bar det av till Älmhult.
Spelade lite sällskapsspel. Killarna mot tjejerna,
men det är inte kul med så lätt motstånd ;)
 
Ni är så fina!
 
Det var den julen...bara ett år kvar till nästa..
Det är något speciellt med julen måste man ändå säga!
 


Kommentarer
mammi

underbart är kort....längtar redan efter dig gumman/puss och kram från mammi

2013-01-01 @ 21:25:14
emelie

Haha asså hur kan jag inte ha lagt märke till ditt hår innan du skrev inlägget om det? Sjukt! Men det ser jävligt fint ut!

Svar: Haha du är för söt. Då ser det verkligt ut med andra ord, det är ju bra :) Det är många som sagt: du ser annorlunda ut, men dom ser inte vad det är som är annorlunda haha
Josefin Göransson

2013-01-20 @ 02:33:32
URL: http://emelaia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0