Julstämningen är på topp

Snön fortsätter att falla ner över denna stad.

Helt vitt överallt, så fint är det här! Dock är det lite svårt att cykla till jobbet nu.

Varje dag tar jag cykeln och tänker att: jo men vägarna är nog skottade.

Kommer ut på gatan som verkligen inte är skottad, ”cyklar” halvvägs och inser sen att

det inte kommer att gå så jag parkerar cykeln och går sen till jobbet.

Undrar hur många gånger folk har tänk: vad är det för idiot som cyklar nu,

men det bjuder jag på. 

 

Den fina granen som står i stan
 
Blev som en vandrande snögubbe till jobbet
 
Snö, snö, snö och lite mer snö
 
Fanny drog med mig till klätterfabriken i fredags
 
 
 
Fanny-klätterapa
 
 
 
 
 
 
 
JULMUST! För 33NOK kunde man köpa svensk julmust på
Deli Deluca. 1:-/cl, det var det lätt värt :D
 
Jag har också bakat. Jag kallar dom pepparkaksrullar.
Pepparkaksdegen tycker jag är godare att äta innan den
är gräddad. Så därför gjorde jag dom här som
jag sen doppade i vit choklad, gott!
 
 
Vi bakade riktiga pepparkakor också av våra fina former.
Vad tycks??!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0