Vi ses till jul!

Nu är det bokat och klart!
Det blir en jul hemma i Sverige med familjen, vilken lycka!
Efter att allt prat om konkursen med SAS nu är över har jag äntligen vågat bokat flyg nu.
Jag och Herman kommer flyga hem den 20/12 sen åker jag tillbaka
till Stavanger 30/12 för att fira nyår här :D
 
Nedräkningen har nu börjat, bara 30 dagar kvar...
 
Jag har bara varit här i Norge en månad, inte så länge kanske, men tillräckligt länge för att det ska bli riktigt skönt att komma hem igen.
Hem till ett förhoppningsvis vitt Sverige och träffa familj, släkt och vänner.
All den goda julmaten, lussekatter, glögg, pepparkakor, julgodis, julmust och allt julpynt och den mysiga stämmningen som är kring jul. Åh vad jag längtar!
 
 
 
 
 
  
 
 
 
Lite bilder från förra julen, hela syskonskaran samlad
 
 
Vår fina gran
 
Tomten
 
  
Fina Rocky Mountain

Bästa familjen!


Kommentarer
Susanne

Håller med Jossan! Du har bästa familjen, hoppas att vi får träffa dig när du är hemma över julen.

2012-11-27 @ 19:23:38
Rebecca Sandström

Tjoho!!!

2012-11-27 @ 20:13:24
från mammi och pappi

ja vi är bästa familjen, vi längtar oxå........

2012-11-27 @ 23:17:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0