-12°C, och folk säger att det inte blir kallt här??!

Denna veckan har varit kall, riktigt kall -12°C.
Och folk som säger att det inte blir minusgrader här...
Sagt det förr, säger det igen: Stavanger är så sjukt fint!!!
 
Här kan man bo...
 
Snö på bergstopparna
 
På jobbet, alla var helt fascinerade av vädret
och den obeskrivligt fina utsikten vi har här!
 
Från balkongen på jobbet :)
 
Laerdal bjöd alla anställda på en musikal om hjärt- och lungräddningsdockan
Anne på konserhuset. Det var kul att få se konserthuset
från insidan också och träffa alla jag jobbat med
 
Anne
 
Redo för en tur i det kalla men fina vädret
 
Gick bort till Stokkavatnet där det var FULLT med folk
som åkte skridskor och grillade korv, mys!
 
 
Malin, Fanny och hennes söta hund Vanja
 
 
 
STAVANGER!
 
Fick brev från IKEA med mitt familykort.
Sjukt kul det som stod på: if undelivered, please return to:
Strålfors Svenska AB, Långgatan 8, S-34184 Ljungby, Sweden.
Saknar lilla Ljungby och Strålfors!
 
Skulle köpt en hårfön...
Slutade med att jag impulsköpte en perkulator istället.
Vilket klipp jag gorde :)


Kommentarer
Susanne

Lika fina bilder som vanligt. Tror du skulle bli fotograf istället. Kram

Svar: Tack va snäll du är,som sagt det är så fint hä. Det hade varit riktigt kul att bli fotograf!
Josefin Göransson

2013-01-28 @ 05:32:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0