Grattis på er gamla tanter ;)

GRATTIS!
 
Idag 15/1 fyller dessa gamla tanter år!
Mamma blir 51 och Susanne 50
Det tyckte jag var värt ett litet inlägg som en grattishälsning till er :)
 
Förra året vid den här tiden var vi alla samlade. Vi åt och drack gott
och firade er rejält med fin skönsång
 
Fina mammi!
Du är bäst, stark som en oxe och den bästa mamman man kan ha!
Du finns alltid där för mig och jag älskar dig <3
 
I år fick du ingen tårta av mig, hoppas dom andra där hemma sköter det bra!


Kommentarer
Susanne

Tack Jossan! Hoppas allt är bra med dig. Här är kallt som i Sibirien. Nog längtar man till sommaren.

2013-01-16 @ 05:11:05
mammi

Tack min underbara unge...du är så söt och omtänksam..ja tänk vad tiden går..nu har man fyllt år igen..det blev ingen tårta i år, men två helt underbara tavlor på min älskade häst. Tack, för jag vet att du ordnat med detta. KRAAAM.

2013-01-16 @ 22:36:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0