Julen i Svealand

10 dagar i Sverige går alldeles för fort!
Det är så mycket man vill hinna med och så
många man vill träffa när man väl är hemma i Ljungby.
Särskilt svårt är det att hinna med allt nu i juletid när alla har fullt upp.
Det har varit så kul att träffa familjen, mina fina vänner och gamla arbetskamrater.
 
Till er som jag inte hann träffa: ni är mer än välkomna att hälsa på mig i Stavanger istället!
Ni andra är också välkomna, alla är välkomna, skulle vara sååå kul med besök!!! :D
 
Tack för denna julen!
 
Utgång på juldagen
 
Utgång på juldagen
 
  
 
Rocky älskar snus...i alla fall dosan
 
Jag hann med lite mellandagsshopping på Väla.
Dom har börjat sälja semlor, kunde inte motstå...det var sååå gott!
 

 
Jag skulle vilja ägna en liten tanke till vår fina Oquline som inte längre finns vid liv.
Mitt i allt julfirande när man ska vara glad och lycklig hände detta tragiska.
Du kämpade tappert och var min mammas ögonsten.
Tack för tiden ihop!

 

Vila i frid

 
 

 



Kommentarer
mammi

min älskling, så fint du skrivit.....
det värmer mitt hjärta..kram från mammi.

2013-01-03 @ 23:57:16
Emelie

Ohhh vilken brud!!! Fan vad snygg du är med ditt hår :D Jag kommer definitivt och hälsar på när jag inte är i Kanada längre! Skickar bilderna via mail istället. Kram!

2013-01-05 @ 03:50:00
URL: http://emelaia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0