Det sägs att jag har fyllt 25, det måste vi fira!

Även om det är svårt att tro så har jag fyllt 25 och det ska man tydligen fira. Så jag ställde till med fest i lördags.
Hur lyckat som helst! Det blev en oväntad kväll med en del överraskningar i form av skönsång, oinbjudna gäster, ölbongning och shotrace. Tack för en toppen födelsedagsfest som jag sent ska glömma och välkommen till Stavanger Emelie ;)
 
Stoooooor ballong
 
Stor ballong jämte en vanlig, då kanske ni förstår hur stor det verkligen var!
 
Förberedelserna är i full gång
 
Här är det fest!
Välkomna :)
 
Lite bål hör väl till en 25års fest ;)
 
 
 
'
Och en tårta såklart. I made it myself!
 
 
 
Sådär snacksen är på plats, ballongerna är uppblåsta, tårtan är klar och bålet står redo.
Nu är det bara att vänta in gästerna :D
Sen drar festen igång!
 
Det blev ett 20tal personer till slut.
När jag kom hit till Norge kände bara Linn och Malin.
Nu har man lärt känna massa nytt folk :D
 
 
 
 
Mitt favoritgäng från Laerdal
 
 
Äntligen är du här! Overkligt men sant
 
Ett av alla paket jag fick :D
 
 
 
Ja må hon leva, sjöng dom för mig
 
Ölbongen var en annan present jag fick av dom här killar
 
 
 
 
Den nya trion


Kommentarer
från mammi

Jätte kul att det blev en fest, önskar jag varit med ...... kram.

2013-06-19 @ 21:04:17
Anonym

Tack för varmt välkomnande! Å grym fest :)

2013-06-19 @ 23:31:46
URL: http://emelaia.blogg.se
Kristina H

Att du kan fixa fest, det vet v!. Erkänner att till Midsommar har jag snott de" tävlingslekar" som du fixade när Trycket var i Marsjö. ha det gott =)

Svar: Åh va kul, hoppas det blev en lyckad midsommar då :) Kul att du gillade lekarna!
Josefin Göransson

2013-06-20 @ 06:44:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0