Taxi?! Nej vi tar helikoptern till festen

Malin bjöd med mig på fest.
Hon sa:
-Vi ska flyga helikopter dit.
Jovisst tänkte jag, hur stor är den chansen att det är sant!
Men det var det! (rika norrmän säger jag bara)
Vår pilot kom och hämtade oss och flög oss till festen där alla killar stog och väntade på oss.
(tydligen var det bara vi tjejer som fick åka helikopter, killarna fick åka bil)
Jag och Malin klev ur vår svarta glänsande helikopter.
Vi klev ut med våra svarta långklänningar i det höga gröna gräset där vi hade landat,
solen sken, himlen var blå.
Det var bara den röda mattan som fattades ;)
Sen var det gratis mat och sprit hela kvällen.
Svårt att toppa den kvällen, helt galet! 
 
Här kommer han, vår privatpilot
 
Nu lyfter vi...
 
Mot festen!
 
 
 
 
 
På denna ön är det
 
Vill ni landa snabbt eller långsamt frågar piloten?!
Innan vi ens han svara säger han: okej då blir det störtlandning!
HJÄLP!
 
Framme
 
 
 
 
Från altanen, vilken utsikt
 
Denna bild får avsluta en helt galen kväll!
Kul hade vi :D
 
Kolla in hur vi hade det
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0