Oväntat besök från Sverige

Jag trodde hon skojade när Bella (min lillasyster) sa att hon skulle komma hit! Hon sa detta i torsdagskväll, bokade då flygbiljetter och kom sen hit på fredagkvällen. Det blev en helt perfekt helg och jag fick visa Stavanger från den fina sidan då solen sken HELA helgen :D
Vi har myst ihop som bara systrar kan, gått på stan, fikat, druckit öl i solen vid vattnet på en uteservering, testat på Stavangers uteliv, gått längs bergen i solen och bara njutit av att vara med varann. Det var så himla kul att du kom, nu är jag fylld med ny energi igen!
 
 
Bjöd Bellen på en liten välkomstdessert
 
 
 
 
 
 
 
Fikadags efter ett antal timmars shopping
 
 
Fanny kom och joinade oss
 
Finns det något härligare än det här??!
 
Dags för utgång
 
 
 
Ute på promenad 
 
 
Picknick med bästa sällskapet och finaste utsikten
 
 
Avskedsmiddagen blev tacopaj.
Sen var det dags för Bellen att åka hem till Sverige igen :(
Tack för att du kom<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0