På besök i Sverige

Jag har varit hemma i Sverige på besök. Kom tillbaka hit i måndags. 10 dagar går fort, men jag har hunnit med en hel del hemma i Svea. Jag har ridit, hjälpt min kära bror att flytta,
firat min 25års dag flera gånger om, varit i Stockholm och sett Bruce Springsteen, ätit god mat, myst med mina vänner, träffat familj och släkt, festat, kört bil, grillat, hälsat på mina favoriter på Trycket
 
Hemma på min gata, där får vi färska ägg varje morgon
 
Rocky har stenkoll på hönorna så dom inte springer iväg
 
 
 
Jag och Matilda var ute och red en dag.
Jag red för första gången på vår nya häst Juventus.
 
 
Jag plockade vitsoppor första dagen. Då såg dom ut såhär, bara knoppar...
 
 ...när jag skulle åka hem hade dom slagit ut och då såg det ut såhär.
 
 
Vad tycks? Jag har gjort den helt själv!
 
 
Jag 25år?! Nej är det verkligen möjligt? Känner mig som 20.
 
Kalas :)
 
Fin inbjudan jag fick av min kära vän!
 
Vi var ute och åt gott
 
Efterrätt
 
 
På väg till Brucan
 
.
Vi satt säkert 45min i kö när vi kom till Stockholm
 
Det var visst mer än vi som ville se Bruce!
 
Brucan på scen
 
Det finns långa människor och så finns det korta människor, som inte
ser något när dom ställer sig framför en!
 
 
 
Man kunde visst gå på konsert med kryckor, det bevisade mammi.
Så kan det gå när man ramlar av hästen. Men att missa Bruce var det aldrig tal om!
 
 
Han var helt klart grym! Vilken show han bjöd på.
THE BOSS!
 
Billigt att parkera i Sthlm...NOT! 
15:- för 10min!
 
Jag sa att jag ALDRIG skulle hoppa bungyjump, men jag gjorde det.
Jag har sagt att jag ALDRIG ska köra bil i Sthlm. Nu har jag visst gjort det också
 
Vi gick på stan. Mamma åkte :)


Kommentarer
från mammi

Min bästa jossan, tack för 10 underbara dagar med dig, du kom när jag som mest behövde dig, jättekram till dig från mammi.

2013-05-10 @ 09:03:32
Kristina H

Ser att det blev ett riktigt bra besök i Stockholm. Kul att du hann med ett esök hos oss oxå. " Skylten framkallar lende"

Svar: Ja det blev riktigt bra tillslut :) Va kul att skylten kom till användning då. Ett leende om dagen är bra har jag hört! Det kan ni behöva dom dagarna det är kämpigt!
Josefin Göransson

2013-05-11 @ 15:58:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0