Nollning

Oj då, insåg nu att jag varit lite dålig med att hålla er uppdaterade om vad som händer. Tiden bara rullar iväg och det är nu snart 3 månader sen jag började skolan, herregud! 3 Tentor har jag hunnit med att skriva plus en massa arbeten. Usch studentlivet är tufft, det var mycket skönare att jobba. Kontrasten också från att ha jobbat i Norge nästan ett år till nu när man är en fattig studen och inte tjänar en enda krona! Men jag antar att det bara är att vänja sig.
 
Jag har kommit in bra i klassen i alla fall. Vi är ett härligt gäng som har kul ihop både i skolan och på fritiden. I 3 månader har jag nu bott i en källare hos ett par i deras hus. Det låter kanske inte så kul men det var faktiskt helt okej. Jag har haft ett eget rum med kök och duch. Det är bara det att det ligger en bit ifrån både skolan och centrum. Så idag faktiskt ska jag flytta in i en egen lägenhet som ligger mitt i centrum! Ska bli så kul :D
 
 
Min gamla lya
 
Ett sovrum och ett vardagsrum
 
Utsikten med egen balkong också ;)
 
Välkomna till Jönköping
 
Första veckan i skolan började med nollning.
Nolla heter vi som precis börjat plugga nu och vi heter så för att vi inte har några poäng än
(eftersom vi inte gjort några kurser)
 
'
Nollning
 
Nollning
 
Nollning
 
Nollning innebär att man i 10 dagar gör massa roliga saker ihop.
Leker lekar, gå på uppdrag etc.
 
Man kör också CAPS :D
 
Går på sittning (cirkussittning)
 
Och går på Akademin som är vi studenters nattklubb
 


Kommentarer
Kristina H

Då ser jag fram emot bilder från nya lägenheten =)// KH

2013-11-02 @ 17:25:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0