Hemresan

För att inte ha planerat någonting tycker jag denna resan blev hur lyckad som helst. Det enda vi bokade hemifrån var första natten där vi bodde. Annars har alltid löst sig längs vägen. Och vi har fått se en massa. Inte trodde jag att jag skulle åka till Pisa eller Venedig på denna resan. Vi ville bara ha sol, värme och en strand. Därav blev valet Italien. Men sen är det alltid kul att röra sig lite i landet när man ändå är där :) Så tveka aldrig på att åka någonstans, bara åk. Resten löser sig där! 
 
Här har vi pärlan som tog oss hela vägen till Italien och tillbaka utan några som helst problem.
 
Lite mat innan hemfärden och en cola till miss fitness ;) (den måste ju vara till mig)
 
 
Så då har resan hemåt börjat. Bara 180mil framför oss och 19tim...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0