ÄNTLIGEN framme i Sydney

3/2 Jag vaknade på morgonen och var sjukt nervös. Idag var dagen som jag länge väntat på. Mamma skjutsade mig till Alvesta där jag skulle ta tåget till köpenhamn kl.13. Linda kom också förbi och vinkade av mig. Sen blev jag lämnad ensam på tåget till flygplatsen. Allt gick bra och jag kom på rätt plan.

Landade sen i Frankurt 20.00 där det inte gick lika bra. Jag hittade rätt gate och allt, men när jag kom till incheckningen berättade dom att flyget är försenat 12 timmar!! Tekniskt fel. Det enda positiva var att dom upptäckte det innan vi börjat flyga.

Jag fick bo på hotell över natten. kl.9.00 dagen efter var det dags att göra ett nytt försök, vi gjorde oss redo för start men stog sen på startbanan ca 45min innan vi kunde få en lucka att lyfta.
Sen gick resan bra. Träffade en jätte gullig tjej på flyget som jag satt jämte och pratade med.
Landade sen i Sydney 18.00 den 5/2 i 41graders värme!!! Nu har jag träffat Emelie och min nervositet har släppt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0