Söndagsutflykt

Söndagar, det är då dom flesta av oss är lediga. Eftersom alla affärer är stängda då har söndagen blivit en dag då det är perfekt att utforska Stavangers alla sevärdheter. Idag var det dags för mig och min nybildade familj här att åka till ”Sverd i fjell”. Det är 3 svärd som är nedstuckna i berget som en symbol för fred, eftersom dom är nedstuckna i berget och aldrig mer kommer användas. Efter en krånglig bussresa med lite felåkning fram och tillbaka kom vi fram till slut. Vädret var perfekt idag, solen sken och inte en droppe regn som det annars varit varje dag denna veckan.

 

Dagen avslutades med en mysig söndagsfika (som också har blivit tradition på söndagar). Jag älskar att fika, sååå mysigt! 

 

Familjen
 
 
 
Nils, Herman och Lars
Jag blev spättad..
 
'
Malin, jag och Linn
 
 
Lilla Herman...
 
 
Familjen
 
Herman, Nils och Malin
 
Vi gick över Snorres gata på hemvägen
 
Söndagspromenad längs vattnet med familjen på rad, mysigt!
 
Stavanger
 
Söndagsfika
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0