17/10 Jobbsök

Jag har nu varit här i 2 dagar och börjar redan känna mig som hemma. Det är så himla fint och mysigt här i Stavanger. Ni måste komma och hälsa på mig! Virre det ser lite ut som i San Francisco här med små gator och massa backar. Folk är riktigt trevliga här och jag fattar faktiskt vad dom säger. Enda problemet här är att jag sover alldeles för länge om dagarna. Den där sängen är omöjlig att gå upp från. Men jag har hunnit med en del i alla fall. Jag har varit på stan och delat ut en massa CV:n och gått med i bemanningsföretag. Idag ringde telefonen och imorgon ska jag på en intervju. Få se hur det går men allt känns bra än så länge!

 
Godmorgon och välkomna till mitt nya liv!
Såhär såg frukosten ut första dagen: en macka från gårdagen,
ett knäckebröd med ost och vatten
 
 
Stavanger Sentrum
 
Stavanger Sentrum
 
Stavanger Sentrum


Kommentarer
Lisa

Najs! Lycka till med intervjun och ha det riktigt bra:)

2012-10-17 @ 23:08:35
från mammi

Lycka till med jobbsök ;) ser ju jätte mysigt ut i Stavanger.
kram gumman.

2012-10-18 @ 23:01:53
Kristina H

Stavanger ser riktigt mysigt ut. Hoppas jobsöket fixar sig snabbt. Glöm inte att använda almernackan bara ;)

Svar: Ja Kristina, jag tog med almanackan men insåg nu att den inte börjar gälla förrän i december, haha.
Josefin Göransson

2012-10-19 @ 06:22:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0