Kjerag

Så har vi varit på ännu ett äventyr. Den här gången var vi på Kjeragbolten, en sten som har kilats fast mellan två berg. Man kan gå ut på stenen och då är det bara 1000m ner till marken, en baggis för oss som blivit vana vid dessa höjder nu efter alla turer vi gjort :p
Det tog sammanlagt 5 timmar att gå fram och tillbaka, älskar när man kan kombinera nytta med nöje.
 
Inga kul vägar att åka om man heter Josefin och är åksjuk!
 
 
 
 
Den lilla vita pricken som är där långt nere i vattnet är en STOR båt!
Då kanske ni fattar hur jäkla högt uppe jag var
 
 
Nils på Kjeragbolten
 
Ett hjärta för vår vänskap
 
 
 
 
Hoppa, hoppa inte, hoppa, hoppa inte...
 
 
 
 
Nils hittade en ny kompis
 
Jag också
 
Det var får överallt och ingenstans
 
Ibland fick vi stanna för att det var får mitt på vägen


Kommentarer
Kristina H

Vilka vyer, fina bilder! Lungt på bloggen, är du kvar i Stavanger? Kram Kristina

2013-08-16 @ 08:03:12
Lisa

Tack Josefin! Skönt att jag inte var den enda som tyckte så, va lite orolig att ja skulle bli halshuggen! :P Vilka fantastiska bilder!! Ett sånt där ställe man borde se med egna ögon innan livet tar slut! Kramar:)

2013-09-02 @ 12:30:40
URL: http://www.lisabengtssons.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0