Nu är den här, bloggen om mitt äventyr!!

Nu är den här, bloggen där ni kan hålla koll på mig som om
en vecka lite drygt befinner mig på andra sidan jorden, i Australien.
3 Februari 17.40 lyfter planet från kastrup i köpenhamn.
Jag mellanlandar först i London, sen vidare till Singapore för att
slutligen komma fram till mitt mål, Sydney den 5e Februari.
Resan tar "bara" 21 timmar



Äventyret börjar i Sydney där jag ska möta upp Emelie som åkte till Australien i onsdags 19/1 med sin familj. Hennes familj åker hem till Sverige igen när jag kommer ner och då får vi klara oss på egna ben.
Vi kommer vara ett tag i södra delen och bla. åka till Adelaide, Melbourne, Canberra och sen ta oss upp mot norr till Cairns. Nya Zeeland ska vi också åka över till någon gång under vår resa. Vi har ingen direkt reseplan utan vi tar dagarna som dom kommer helt enkelt. Både jag och Emelie har Work & Holiday visum så hittar vi något kul jobb så tar vi det.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0