Håll ut kära bloggläsare!

Hej allihopa!
Som dom flesta vet så har jag nu kommit tillbaka till Sverige. Det är med blandade känslor jag är hemma.
Det kommer mer uppdatering på bloggen snart. Ni måste ju få läsa om slutet på min resa.
Men min hårddisk har ju gått sönder med alla bilder på :(   jag hoppas på att kunna laga den.
Den är på lagning nu men jag vet inte när jag får den tillbaka. Håll ut!

Emelie däremot skriver blogg för fullt och hon har gjort en look a like på sin blogg.
Rätt kul faktiskt. Det är folk som vi har träffat under vår resa som är så himla lika kändisar.
Kolla in det vettja!


http://emelaia.blogg.se/2011/october/look-a-likes.html


Kommentarer
Lisa

Hoppas verkligen den går att laga!

2011-11-14 @ 15:44:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0