UPPDATERING!

Äntligen äntligen äntligen!
Jag förstår om ni har väntat och att det kanske känns konstigt att läsa om saker som redan har varit nu. Men som sagt min hårddisk pajjade med alla mina bilder och jag ville inte lägga ut inlägg med bara text. Hårddisken är fortfarande inte lagad och det verkar vara något väldigt stort och komplicerat fel, så typiskt! Nu har jag i alla dall lyckats skramla ihop lite bilder så nu tycker jag det är dags för lite uppdatering och slutskrivandet på detta äventyr.

Läs och njut :)
Glöm inte kommentera!
Det vore så himla kul om alla som har följt mig här på
bloggen bara kunde skriva något litet eller bara sitt namn så man vet vilka ni är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0