4/9 Halfmoonparty

4/9 Halfmoonparty
Koh Phangan är känt för sitt fullmoonparty som hålls här en gång i månaden när det är fullmåne. Då samlas runt 30.000 ungdomar på stranden och festar hela natten lång. Jag har svårt att ens föreställa mig en strand med så mycket folk. Tyvärr missar vi denna fest eftersom vi måste göra ett visarun och åka till Singapore samma dag. Vi kunde istället pricka in halfmoonparty som blev en minst lika galen fest. Vi var mitt ute i djungeln och alla gick omkring iklädda neonfärger och med alla möjliga självlysande kroppsmålningar. Det var inte 30.000 pers men några tusen i alla fall. Och det var mycket folk det också vill jag lova. Jag och Emelie saknade våra thaikillar så vi hittade på en dans där vi låtsades jonglera med elden. Det såg faktiskt häftigt ut och vi hade riktigt kul. Titta på bilderna så kanske ni får er en uppfattning om hur det var : )

4/9 Halfmoonparty

Koh Phangan är känt för sitt fullmoonparty som hålls här en gång i månaden när det är fullmåne. Då samlas runt 30.000 ungdomar på stranden och festar hela natten lång. Jag har svårt att ens föreställa mig en strand med så mycket folk. Tyvärr missar vi denna fest eftersom vi måste göra ett visarun och åka till Singapore samma dag. Vi kunde istället pricka in halfmoonparty som blev en minst lika galen fest. Vi var mitt ute i djungeln och alla gick omkring iklädda neonfärger och med alla möjliga självlysande kroppsmålningar. Det var inte 30.000 pers men några tusen i alla fall. Och det var mycket folk det också vill jag lova. Jag och Emelie saknade våra thaikillar så vi hittade på en dans där vi låtsades jonglera med elden. Det såg faktiskt häftigt ut och vi hade riktigt kul. Titta på bilderna så kanske ni får er en uppfattning om hur det var : )

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0