14-16/8 Tillbaka i Los Angeles

Los Angeles känns nästan som ett andra hem nu. Man börjar hitta här och vet hur tunnelbanan fungerar. Vi bor inte på samma ställe nu som innan utan vi bor tydligen i "Little Thai", så det är som att vara i Thailand igen. Vi har dock pool nu och det är riktigt skönt att ha i denna värmen. Vi har testat på utelivet här nu. Vi läste på nätet om en klubb som tydligen skulle vara populär som ägdes av Johnny Deep men när vi kom dit kände vi att vi inte riktigt passade in där. Två engelska tjejer kände precis likadant så vi åkte med dom till Hard Rock Café istället och drack goda drinkar.

 

Annars har vi mest tagit det lugnt dessa dagar. Vi åkte en sväng till Rode Drive igen för att få se det på nära håll och så har vi varit på ett stort utomhus köpcenter "The Grove" där många kändisar brukar hålla till. Och faktiskt så höll dom på med en inspelning av ett tv-program när vi var där. Jag råkade köpa en klocka också från Michael Kors så jag säger: Las Vegas jag är redo nu :D 

 

"Poolutsikt" har vi nu

Såhär kan ett rum se ut...

 

 Dags för utgång...

 The Grove

 Filminspelning i full gång!

 Vi var inne på ett jätte gulligt ställe,en dockaffär där man fick välja sin egna docka hur den skulle se ut. Om den skulle ha blåa ögon, blont hår, rakt- eller lockigt hår. Sen fick man skriva på ett papper, typ adoptivpapper på att man köpte dockan och tog hand om den. Dom  hade en hårsalong för dockorna också, så himla roligt!

 Cheesecake Factory. Vi var tvungna att festa till det en dag

Oreo Cheesecake, mmmm...

 

Min och Veronicas klockor som vi är så nöjda över

 

 

 

 

 



Kommentarer
Emelie

Åååh Oreo cheescake! Den måste ha varit god! :D

Svar: Jag tänkte på dig när jag åt den ska du veta :) God var den!
Josefin Göransson

2012-08-20 @ 18:58:50
URL: http://emelaia.blogg.se
Isabelle

Jag hoppas och räknar verkligen med att du köper dubbelt av typ alllt!! :) alltså feta presenter när du kommer hem. jag hade gjort det för dig men här finna bara öken,öken och lite mer öken ;)

2012-08-21 @ 17:37:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0