Välkommen till mitt nya liv

Efter allt stillasittande på jobbet har jag nu tagit tag i det här med träning. Jag måste få röra på mig lite så därför har jag nu införskaffat mig ett gymkort. Nu jäklar ska här tränas, taggad till 1000.
 

Gymmet ligger mitt i stan och jag går förbi det varje dag till jobbet så planen är att träna efter jobbet på vägen hem. Jag har haft det i en vecka nu och än så länge funkar det bra.

 
Men efter 13timmars jobb varje dag och sen 1 timmes träning 5ggr i veckan har jag inte mycket fritid över...
Nu kanske ni förstår varför jag inte hinner uppdatera min blogg så ofta, jag orkar inte helt enkelt!
 
Min dag ser ut såhär:
*05.10 ringer klockan, äter frukost och gör mig iordning.
*06.15 går jag till jobbet i 20min.
*06.30-20.00 jobbar jag.
*20.00-20.30 går till gymmet.
*20.30-21.30 träning.
*21.45-22.00 går hem.
*Ca 22.00 är jag hemma igen och har då en hel del att prata om med mina roomies som jag inte har träffat på hela dagen.
*23.00 är planen att vara i säng men så blir det aldrig...
 
Vi har också "trim" på jobbet varje dag vid halv 11 för dom som vill vara med. Trim innebär att vi rör på oss och gör olika rörelser till instruktionerna vi får från en tant som pratar på en CD (detta under arbetstid ska tilläggas :)
Det här är typ höjdpunkten på dagen, man får gå iväg och röra på sig lite och komma ifrån jobbet. Jag och Jens brukar också massera varanndras axlar på väg tillbaka från trimningen, underbart!  
 
Välkomna till mitt nya liv :)
 
Gröt varje morgon till frukost
 
Gymkort! :)
 
Fick en fin handduk också
 
Gymmet är jätte fint och fräscht med utsikt över vattnet
 
 


Kommentarer
Isa Persson

Kul att läsa din blogg! Jobba inte ihjäl dig bara.

Svar: Det är kul att du läser min blogg :)
Josefin Göransson

2012-11-16 @ 20:24:32
från mamma och pappa

Gymmet ser härligt ut, ta det lugnt gumman, med jobbet.

2012-11-21 @ 23:20:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0