Sagt upp mig!

Jag har nu jobbat i nästan exakt ett år på restaurang Trycket. Tiden bara rullar på…

Jag har trivts jätte bra där men känner att det är dags för lite förändring och det är dags för ett nytt äventyr.

 

Därför sa jag upp mig för en månad sen. Jag jobbade min sista dag i fredags 12/10.

På kvällen hade vi avskedsfest för mig på jobbet. Jag önskade att den kvällen aldrig skulle ta slut så kul som vi hade! 

 

 
 
Hela gänget samlat. Kommer sakna er!!!
 
En helt vanlig dag...
 
Ronny jag kommer sakna dig. Jag kan inte annat än le när jag se dig
 
Vi körde paketleken på avskedsfesten...
 
Alla fick bla. ett minne av mig där i, det blev succé
 
Den här fick jag, plus en väska med massa annat kul :D
 
Kommer sakna mina favoritkillar!
 
Här är min film som jag gjorde om allt kul vi hittat på på jobbet
 
 
 
Sista dagen på jobbet, skönt ;)


Kommentarer
mrfett

snyggt...fina bilder och filmen var bra,,,vart har jag sett den innan hmmmmmmmm?????? och hur i helvetet kunde komma den fula och illaluktande tysken med i bloggen,,,hittar fortfarande aldeless för lite bikini bilder i bloggen Jossan,,,hittade bara några i poolen i Vegas med shott i handen :)

2012-10-18 @ 16:45:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0