Vad händer här i Stavanger?

Nog för att jag har letat jobb för fullt, men man måste ju göra lite annat också om dagarna. Herman och Nils, två Ljungbybor som också bor här i Stavanger umgås vi rätt mycket med. Häromdagen tog vi en tur till IKEA med dom där vi köpte lite grejer till lägenheten och åt lite svensk mat.

 

Vi har haft spelkvällar och då menar jag att vi har spelat vanliga hederliga spel, super kul, särskilt om man vinner :)

Vi har också vart på cupcake-kalas hos Maria som bodde i vår lägenhet innan jag flyttade in. Jag och Linn försöker komma i form nu igen lagom till jul ;) så vi utforskar Stavangers gator allt vad vi kan.

 

Norska fyndhörnan
 
Snabbkassan eller hurtigkasser som dom säger här
 
Linn det där en en ljusstake, inte en luciakrona
 
IKEA
 
Dagens inköp
 
Den här bron är perfekt att springa på...
 
...man tittar på utsikten och glömmer bort att
det är jobbigt att springa, perfekt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Spelkväll hos oss med Herman och Nils
 
Maria gör oreo-cupcakes, riktigt goda!
 
Lars som vi bor med och fina Linn
 
Hela gänget samlat hemma hos Maria
 
Man måste ju ha lite kul på hemvägen :)
 
 


Kommentarer
från familjen

Härliga bilder :) roligt att se hur ni har det.
puss och kram.

2012-10-31 @ 21:52:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0