Besök hemifrån på alla v dag

Som jag har längat efter min familj! Jag har räknat ner dagarna sen dom berättade att dom skulle komma hit och allt har känts så långt bort. Men helt plötsligt var det dags, telefonen ringde sent på kvällen förra torsdagen (på alla hjärtans dag) och dom berättade att dom var i Stavanger, i Norge hos MIG. Overkligt, men sant!!! 
Det blev en underbar helg med mycket skratt, äventyr, god mat och massa mys.
 
Alla v dag
Det här låg i brevlådan när jag kom hem, från min fina vän Linda.
Du är underbar!
 
Det här stod på bordet när jag kom in i köket.
En kladdkaka och 3 rosa paket från Linn.
3 påsar med godis, en till oss var från vår norska Maria.
Ni är bra allt för söta ni! TACK!
 
Jag hade tänkt att dom skulle få sova i vårt vardagsrum.
Men dom bara: NEJ! Såklart vi ska sova med dig i ditt rum.
Haha dom är för roliga, det var inte mycket golvyta över vill jag lova
 
Min fina syster, som jag har saknat dig!
 
På fredagen var det dags för ett litet studiebesök på mitt jobb, så dom 
fick se vad jag pysslar med här i Norge egentligen
 
Vi gick lite i gamla stan
 
Liten dörr och en glad Matilda
 
 
Mamma hittade en norsk gutt ;)
 
Löjliga familjen...
 
Kvällen avslutades med god mat och sällskapsspel
 
Och svenskt godis såklart. Såååååå gott!!!!!!
 
På lördagen åkte vi till ett utkikstorn där man skulle se ut över hela Stavanger,
dock var det så dimmigt när vi var där så vi såg inte så värst mycket :/
 
Me and mammi
 
Tittut
 
 
 
Min söta mor hade tagit med sig lutfisk. 
Hon känner mig alltför väl det märker jag :)
 
Familjemiddag i min lägenhet...tänka sig, det hade man inte kunnat
tro skulle hända
 
På söndagen åkte vi ut till Sola strand där vissa av oss
trodde dom var flygplan :/
 
Jag också kanske...
 
 
Man får ju roa sig på stranden med något när man varken kan
bada eller sola 
 
 
Familjen samlad minus 2 som inte VILLE följa med hit
 
Tre apor
 
Sista middagen ihop och sista kvällen tillsammans innan dom skulle
åka hem tidigt tidigt på måndagmorgonen
 
Svensk OST och Bäckarydsägg var några av sakerna jag önskade mig
hemifrån
 
HEJ DÅ familjen!
Det har varit sååå kul att ha er här och äntligen få umgås ihop med er
igen. Ni gav mig glädje och ny energi.
Tack för att ni kom.
Älskar er!


Kommentarer
Susanne

Din familj är rolig! Kram

Svar: Ja dom är kul! Man blir ju som man umgås har jag hört ;)
Josefin Göransson

2013-02-28 @ 21:11:46
Anonym

ja, vi hade kul :) kram.

2013-03-07 @ 20:09:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0