Lifta hem från IKEA?!

Det blev fredgasmys på IKEA med svenska köttbullar, sååå gott! Som vanligt skulle jag inte ha så mycket men det råkade visst bli en hel del handlat i alla fall.
 
Efter ett antal timmar här var det dags att ta bussen hem. Det var inga problem att ta sig in till stan men sen kom vi på den brillianta idén att försöka ta en buss som gick förbi där vi bor. Det visade sig att vi kom helt fel! Vi hoppade av busssen och tänkte att vi går bara över till andra sidan och tar en buss tillbaka. Lättare sagt än gjort!
 
Nästa buss gick om 45min!
Jag ville verkligen bara hem men vad ska man göra?!
-Jo vi liftar skrek jag :D
I kanske 5min stog jag där med tummen upp i luften.
Det slog mig att detta var ödet, det kommer stanna en skit snygg kille nu och plocka upp oss....
 
Det kom en bil...den stannade....
Och vem satt i??
En skit snygg kille såklart!
Därför tvekade vi aldrig på att åka med
(så mamma du kan vara lugn, vi åker inte med vem som helst ;)
Det visade sig att han var fransman, pratade svenska, bor i norge och det sjuka av allt...
han känner en som Linn känner!
Världen är liten!
 
 
Mm...
 
 
 
 


Kommentarer
Linn Karlsson

Ååå din tokstolla även de tråkiga stunderna livar du upp med dina busiga påhitt! Lifta med dig = Skitkul!

2013-02-03 @ 10:24:08
Lisa

Haha bra att ni inte åker med vem som helst! Och hälsa grattis till Linn i efterskott föresten:) kram

2013-02-03 @ 19:04:21
från mammi

haha ja ngt har du lärt dig iaf ;) kram

2013-02-04 @ 21:03:34
från mammi

oj vad du har handlat?? fick du plats med allt i bilen?? kram.

Svar: Allt i vagnen var faktiskt inte mitt :p hälften var Linn´s
Josefin Göransson

2013-02-04 @ 21:05:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0