Tanten har fyllt 25, det måste vi fira!

Tänk va tiden går, Linn har nu blivit tant, hela 25år. Sånt ska man fira! Därför hade vi party här förra helgen med alla vi lärt känna här i Norge. Hur lyckat som helst! Temat för kvällen var KREATIV. Ett tema som passar Linn som handen i handsken. Hon om någon är kreativ och det märktes på all utsmyckning hon gjort. Hela lägenheten var fylld med ballonger och då menar jag verkligen HELA lägenheten. Allt från ballonger med lampor i till gigantiskt stora och inte nog med det...Linn köpte en heliumtub och fyllde både dom och oss med det!!!
 
Så ni förstår att kvällen inte kunde bli annat än lyckad!
 
 
 
 
Lysande ballonger, gigantiskt stora och alla flyger omkring med helium
 
Balloontime med helium :D
 
Hon bjöd på snittar i alla möjliga former och smaker och hade bakat massa godsaker
 
Långa sugrör
 
 
Gästerna börjar ramla in...
 
Partyhattarna är på
 
25-åringen
 
 
Är det kalas så är det.
Jag lyxade till min drink med färska jordgubbar
 
Alla fick visa sin kreativitet på något som skulle bli en tavla
 
 
Här har ni resultatet
 
Vi satte knorren på grisen
 
Jag och Malin var dommare och
delade ut gula och röda kort till dom som inte skötte sig.
Är vi inte kreativa så säg!
 
 
 
 
 
 
På väg ner mot stan (eller byn som man säger i Norge)
 
Ja, jag och Malin gick ut i våra dommarkläder, hur kul som helst!
Och skönt att slippa högklackat
 
 
 
 
Lika? Tvillingar? Spegelbild??
 
 
 
Dagen efter gjorde vi inte allför mycket, men det var det lätt värt.
 
Tack för en kul kväll alla inblandade och
Tack Linn för ett väl annordnat kalas!
 
 


Kommentarer
Emelie

Sockersöta Jossan, fan vad fin du är i ditt hår. Vet inte hur många gånger jag kommer säga det :P

Svar: Du är väl allt för söt du, tack :)
Josefin Göransson

2013-02-03 @ 04:00:45
URL: http://emelaia.blogg.se
Susanne

Du ser ut att trivas väldigt bra. Säger det igen. Roligt att se dina bilder. Kram

Svar: Ja jag trivs bra här :) Så kul att du följer mig och kommentera som så många andra är dåliga på
Josefin Göransson

2013-02-03 @ 09:24:57
Lisa

Ja fy skäms på oss som läser men inte kommenterar! Ska bli bättre..! Haha vad kul med helium:D och ni verkar ju ha det toppen. Alltid lika kul när du uppdaterar så man får veta lite vad som händer i ditt liv:) ha det bra! kram

Svar: Du är för söt du :) Så kul att du läser och kommenterar, det är alltid kul att se vilka det är som följer mig så man får lite respons för allt skrivande
Josefin Göransson

2013-02-03 @ 19:02:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0