Dags för lite förändring!

 Vem har inte drömt om ett lång och tjockt hår?!
 
Mitt hår har alltid varit tunnt och halvlångt, jätte fult
och det går inte att göra så mycket med det.
När man knappt vill visa sig för att ens hår ser för j*vligt ut
var det dags för lite förändring. Min julklapp till mig själv
blev därför en hårförlängning.
 
Det bästa jag har gjort, jag är sååå nöjd!
 
 
 
Jag har använt mig av kreatinvax som har "limmats" (smälts) fast i håret
 
Såhär ser det ut om man lyfter på håret
 
 
Tunnhårig? JA!
 
 
          
Skillnad? JA
 
  
Skillnad? JA
 
 
 
Älskar mitt nya hår!


Kommentarer
Isabelle

Snyyyyyyyyyyyyggt!!!!!!!!!!

2013-01-13 @ 20:48:52
Emelie

Ooooohh sjukt hett! Å fan vad du passar i din hårfärg. Äntligen fick du det gjort, och nu lär du väl aldrig klara dig utan? :P

2013-01-16 @ 03:00:40
URL: http://emelaia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0