SUMMERBURST 2013

Jag kom till Göteborg i torsdagskväll och våldgästade Prille och Linn. Men helgen höll på att sluta i total katastrof, då jag hade hämtat mitt premium festivalband och dom inte hade satt på det ordentligt. Så det hade åkt av utan att jag märkt det. När jag tittade på armen var det borta, det låg ca 10m bakom mig. Jag hann springa och hämta det igen innan någon annan hann före, puh! Ibland ska man ha tur säger jag bara.
 
Vilken galen helg det har varit! Med runt 23 000 besökare varje dag. Vädret har varit helt perfekt, musiken var verkligen grym med massa ljuseffekter, eld och fyverkeri och folk var taggade och glada. Summerburst är lätt den bästa festivalen jag varit på! 
 
Förfest på takterassen
 
Jag och Sara träffades i Nya Zeeland för över 2 år sen där vi reste ihop.
Nu sprang vi på varann på samma takterass i Göteborg.
Hur sjukt är inte det??!
Riktigt kul att ses igen :)
 
 
Nu sitter det på armen, check!
 
 Vi är inne :D
 
 
David Guetta hälsade på oss i premiumområdet
 
 
 
 
 
Träffade på några Ljungbybor
 
 
 
 
 
 
Så att man kan se något...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är fylld med ny energi och glädje nu!
Grym musik, fint sällskap och underbart väder, vad mer kan man begära?!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0