3/8 Ett paket till!!! :)

Tiden börjar rinna ut nu. Vi har inte många dagar kvar här i Bowen nu. Endast 2 jobbdagar kvar. Kan detta vara sant?!

 

Idag kom det ett paket till och det var till mig! Det gjorde hela min dag. Just idag har vi jobbat den längsta dagen hittills på nya farmen, 9,5tim så jag behövde lite positiv energi. När jag öppnade paketet tänkte jag bara shit shit är detta sant?! :) Där i låg en påse OLW chips med min favoritsmak sourcreme & onion, svensk choklad bla. marabou, några bitar marknadsgodis, 2 punchrullar, schackrutor som Matilda har bakat och en påse kakor som mormor har bakat. Vad ska jag säga mer än att jag älskar min familj! Ni är så underbara och jag längtar efter er allihopa. Lite mindre än 2 månader tills vi ses nu, eller om man ska vara exakt 53 dagar tills vi ses igen.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0