Nya planer

Vi ar nu hemkommna fran en helt fantastiskt resa till Withsundays. Vi har haft kanon vader, seglat snorklat och jag dok en dag och fick se skoldpaddor. Vattnet har ar sa sjukt fint, helt blatt/turkost. Jag hinner tyvarr inte lagga ut nagra bilder nu och jag ska beratta mer detaljerat lite senare vad vi varit med om for aventyr.

Idag har vi varit inne pa Peterpan och gjort en reseplan. Imon aker vi till Magnetic Island i 2 dagar. Sen blir det Mission Beach i 2 dagar, Cairns 6 dagar och efter det flyger vi till Nya Zeeland och stannar i 1 manad. Sen bar det av till Fijji i 2 veckor och darefter till Melbourne. Det ska bli riktigt kul!!! Vi ska gora rafting, skydive, djungellinbana, aka till robinson cruse on och leva som robinsson plus massa mer. Men nu vet ni lite var jag kommer befinna mig den narmaste tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0